چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تقاطع غیرهم سطح پیامبراعظم (ص) در مشهد زیر بار ترافیک رفت

  • کد خبر: ۱۴۹۸۹۵
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
  • ۸
تقاطع غیرهم سطح پیامبراعظم (ص) در مشهد زیر بار ترافیک رفت
سرپرست شهرداری مشهد گفت: وعده دیگر مدیریت شهری مشهد به زائران و مجاوران بارگاه رضوی محقق شد و پل پیامبراعظم (ص) دراختیار مردم قرار گرفت.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز، پس از گذشت حدود یک سال ونیم از آغاز عملیات ساخت چپ گرد متصل کننده بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی، پنجشنبه هفته گذشته و هم زمان با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این پروژه مهم شهری تکمیل شد. سرپرست شهرداری مشهد نیز با حضور در کارگاه ساخت این چپ گرد که هدفش آسان سازی تردد شهروندان در این محدوده پربار ترافیکی است، دستور بهره برداری چپ گرد را پیش از برگزاری مراسم رسمی صادر کرد. بهره برداری از این تقاطع غیرهم سطح که درخواست دیرینه اهالی منطقه ۱۲ شهرداری مشهد بوده است، علاوه بر کاهش ترافیک و جلوگیری از ازدحام خودرو‌ها به ویژه در اوج آمد‌و‌رفت در بزرگراه پیامبراعظم (ع)، باعث کاهش پنج کیلومتری مسیر شهروندان می‌شود.

وعده دیگر مدیریت شهری محقق شد

به گزارش شهرآرا، جواد اصغری پنجشنبه هفته گذشته در حاشیه بازدید از این چپ گرد، با قدردانی از همه کسانی که در این پروژه نقش آفریدند، گفت: با تلاش مشاوران، پیمانکاران، مهندسان، کارگران و مدیران دخیل در ساخت این چپ گرد و هم زمان با روز‌های پرخیر و برکت ماه رجب و دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وعده دیگر مدیریت شهری مشهد به زائران و مجاوران بارگاه رضوی محقق شد و از امروز پل پیامبراعظم (ص) برای مردم قابل استفاده است. وی تصریح کرد: از همین رو بهتر است تا زمان برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه این چپ گرد، مردم مشهد و زائران بارگاه رضوی از این خدمت مدیریت شهری بهره‌مند شوند تا در زمانی مناسب در مراسم افتتاح رسمی این پروژه، از زحمات افراد دخیل در ساخت این چپ گرد قدردانی شود.


ببینید: 

تصاویری از تقاطع غیر هم‌‌سطح پیامبر اعظم (ص) مشهد


فاز دوم؛ تقاطع متقابل روی بزرگراه پیامبراعظم (ع)

وی با بیان اینکه پروژه پل‌های بزرگراه پیامبراعظم (ص) در دو فاز طراحی شده که چپ گرد متصل کننده بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی مربوط به بخش اول پروژه بوده است، گفت: ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اتصال شبکه بزرگراهی در شمال غرب و غرب شهر مشهد توسط ﺑﺰرﮔﺮاه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی که یکی از معابر پررفت وآمد ورودی ﺑﻪ ﺷﻬﺮ ﻣﺸﻬﺪ است و همچنینﺣﺠﻢ ﺗﺮاﻓﯿﮏ سنگین در ﺗﻘﺎﻃﻊ مذکور به دلیل کاربری‌های صنعتی حاشیه مسیر بزرگراهی و شهرک صنعتی مشهد در امتداد این معبر و ﺗﺮدد بسیار اﺗﻮﺑﻮس ﻫﺎ در اﻧﺘﻬﺎی ﺑﺰرﮔﺮاه آیت ا... هاشمی رفسنجانی و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ناوگان حمل ونقل برون شهری مسیر‌های ﻗﻮﭼﺎن و ﭼﻨﺎران که سبب ازدﺣﺎم، اﻓﺰاﯾﺶ زﻣﺎن ﺳﻔﺮ، ﮐﺎﻫﺶ اﯾﻤﻨﯽ و ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ ﻣﺮدم شده بود، بررویﺗﻌﯿﯿﻦ اﻟﮕﻮی ﺑﻬﯿﻨﻪ ﺑﺮای ﺗﻘﺎﻃﻊ پیامبراعظم (ص) و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به ﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از مناطق مهم اﺗﺼﺎﻟﯽ ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺰرﮔﺮاﻫﯽ ﺷﻬﺮ، مطالعه شد و ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘـﺶ ویژه ﺑﺰرﮔﺮاﻫﯽ ﻫﺮ دو ﻣﻌﺒﺮ، ﺗﺒﺎدﻻت ﻣﯿﺎن اﯾﻦ دو ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻏﯿﺮ هم‌سطح طراحی و اجرا شد.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه این تقاطع به صورت دو پل روگذر غیرهم سطح و به شیوه سگمنتال (قطعات بتنی پیش ساخته) مصوب شده است، تصریح کرد: فاز نخست پروژه پل چپ گرد مسیر بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به طول ۲۹۰ متر و به عرض ۵/۹ متر شامل هفت پایه و فونداسیون، ۲۸ عدد شمع بتنی مسلح درجا، ۱۳۵ عدد سگمنت با ساخت دو شیب راه خاکی مسلح در دو انتهای پل، هرکدام به طول ۱۴۰ متر همراه با دیوار‌های حائل رمپ‌ها به صورت دیوار‌های خاک مسلح با نمای طرح دار از قطعات بتنی پیش ساخته و ساخت یک دوربرگردان به صورت سطحی در زیر پل مذکور به طول ۲۵۰ متر و عرض متوسط هشت متر و سیستم جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی اجرا شده است که اکنون این قسمت از پروژه دراختیار زائران و مجاوران بارگاه رضوی قرار دارد. اصغری بیان کرد: همچنین در فاز دوم پس از تصویب طرح، پل روگذر دوم در مسیر بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به بزرگراه پیامبراعظم (ص) و در تراز مثبت ۲ اجرایی می‌شود.


در ادامه بخوانید

بهره برداری از اتصال بازوی شرقی تقاطع مصلی به جاده محمد آباد-طرق

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
1
لطفا ترافیک را با جدا کردن مسیر 100متری از آزادی را فراهم آورید تا اینقدر در ترافیک و آلودگی هوا جلوگیری شود
علی قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
0
خدا قوت خسته نباشید و دمتان گرم
علی خسروی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
1
سلام میدان نمایشگاه همیشه ترافیکه این همه هزینه کردن بازم ترافیک هست
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
5
بزرگراه پیامبر اعظم ص به بلوار میثاق است. نمیدونم کدوم مسئول نفهمی اسمشو گذاشته هاشمی رفسنجانی
این بلوار در نزد اهالی منطقه و مردم مشهد به بلوار میثاق معروف است
ناشناس
Finland
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
2
بیشتر کار های عمرانی که به بهره برداری می‌رسد همگی در شورای شهر موفق و شهردار موفق قبلی عملیاتی شده ودر این دوره فقط باقیمانده آن تکمیل شده است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
2
آقای شهردار فقط اعلام کنه مهندس و نقشه کش پل های پلیس راه امام هادی کی بوده من که شک دارم مدرک داشته باشه خودتان فکر کنید ترافیک و ببینید دوتا نعل اسبی روبروی هم از هر طرف که وارد میشن یا گردش براست یا چپ تودل همدیگر خوب ترافیک میشه بهترین راه زیر گذر مثل بلوار وکیل ابادبود
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
0
ممنون از زحمات شما سپاسگزارم. لطفاً یک فکری برای ترافیک میدان فهمیده هم بکنید یک پل رو گذار از چهار راه ساجدی به سمت جاده قدیم بخوره. ترافیک میدان فهمیده کم میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
فقط شعار فقط تبلیغ های الکی فقط طبل تث خالی، بیا وضعیت اتوبوسرانی اسفناک شهری رو ببین خط های ۸۸ و و و مزدم زو هم سوار میشن بازها اعلام کردیم لجبازی کردن ولی اقدام اصلا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->